FANDOM

Fox Mulder sees Max Fenig suspended
Сериал: Досиетата Х
Оригинална дата на излъчване: 19 ноември, 1993
Продукционен номер: 1x09
Дата: Неизвестна
Сценаристи: Хауърд Гордън и Алекс Ганса
Режисьор: Лари Шау

Мълдър разследва прикривана от правителството катастрофа на НЛО.

РезюмеРедактиране

Шаблон:Липсващорезюме

Зад кадърРедактиране

  • Последната реплика в епизода - предупреждението на Дълбокото гърло към МакГрат, "Винаги дръжте приятелите си близо, г-н МакГрат, но дръжте враговете си по-близо" - е перифразиран цитат от филма Кръстникът, втора част, в който главния герой, Майкъл Корлеоне (ролята се изпълнява от Ал Пачино), казва, "Баща ми ме научи на много неща... в тази стая. Той ми каза, 'дръж приятелите си близо, а враговете още по-близо'". Цитатът е от Изкуството на войната от Сун Дзъ, написан около 400 пр.хр.
  • В сцената, в която Макс Финиг е издигнат са използвани тънки струни от пиано.
  • Лин Кароу, една от двамата човека, които участва в кастингите за Досиетата Х по времето когато е направен този епизод, е много горда, че е намерила канадския актьор Скот Белис за ролята на Макс Финиг, поради факта че много от главните роли са отива към актьори от Лос Анджелис.
  • Този епизод загатва за евентуалното затваряне на досиетата Х, което се случва в последния епизод от първи сезон, "Колбата на Ерленмайер". Според Хауърд Гордън, обаче, смисълът на епизода е бил "да напомни на зрителите, каква е ролята на Скъли" - а именно, да служи като скептика, който компенсира силната вяра на Мълдър в паранормалното.

Гостуващи актьориРедактиране

Предишен епизод:
Космос
Досиетата Х
Сезон 1
Следващ епизод:
Ева