FANDOM

Walter Skinner

...в ролята на Уолтър Скинър през 1994.

Walter Skinner (2002)

...в ролята на Уолтър Скинър през 2002.

Мич Пиледжи (роден на 5 април, 1952 в Портланд, Орегон) е актьор, известен на феновете на Досиетата Х с ролята си на Асистент директора на ФБР Уолтър Скинър. Той също играе ролята на Скинър в епизода на The Lone Gunmen, "The Lying Game" и го озвучава в Играта Досиетата Х и The X-Files: Resist or Serve.

Бащата на Мич Пиледжи е работил във фирма-доставчик за министерството на отбраната на САЩ, което означава че семейството се е местило доста. Мич работи за хората, за които работи и баща му докато не напуска Иран през 1979. Когато се връща в САЩ, започва да работи в местен театър в Тексас. Това води до малки роли във филми и телевизионни продукции. Явява се няколко пъти на кастинга за Досиетата Х преди да получи ролята. Едва когато се връща с повече коса, успява да получи ролята на Скинър.

Съпругата му, Арлийн Пиледжи, играе ролята на секретарката на Скинър. Дейвид Духовни е шафер на сватбата им в Хавай през 1998. През 1996 се ражда дъщеря им Сойър Пиледжи.

След края на Досиетата Х през 2002, Пиледжи озвучава Джеймс Гордън в The Batman и играе поддържащата роля на полковник Стивън Калдуел в Старгейт: Атлантис.

ПоявяванияРедактиране

Други ролиРедактиране

Външни препраткиРедактиране

Мич Пиледжи в Internet Movie Database